Direktlänk till inlägg 8 september 2010

8 September 2010 - jag är odödlig

Av Ida - 8 september 2010 21:55

 Dagens I-lands problem; kommer inte på någon musik att lyssna på som passar humöret medan ja ska skriva i bloggen.


 Onsdagar är onsdagar, som alltid. Och jag har haft en hyfsat bra dag måste jag säga. Det är så svårt att avgöra vad som är "bra" och vad som är "dåligt" ibland, när känsla och förnuft inte riktigt sammarbetar. Men jag har idag;

1. nått ett mål som "vi" satt upp - blandade känslor, men hoppas på att det med tiden ska bli något positivt.

2. snott en blomma i rabatten utanför psyk - tycker tametusan att jag hade rätt att sno den.

3. lagt flera timmar på att plugga plugga plugga! Psykologin vilar ett par dagar och nu är det biologiboken som lusläses! Har gjort hemlaboration med potatis oxå. Nu ska jag "bara" skriva ihop en lab-rapport. Fick order om att den ska skrivas kortfattat, sen när har jag någonsin kunnat skriva/säga/göra ngt kortfattat? Hela jag är ju så omständig :P

4. Ätit mat och rapat rödlök (ja, mycket viktig information!)

5. Gjort pärlsarmband

6. Haft någon i min lgh (ja, jag erkänner. Jag hatar att ha folk i min lgh!)

7. Skrattat (om vi går efter uttrycket att "ett skratt förlänger livet" och bara går efter idag så är jag nog tametusan odödlig:P)


Nu kommer jag inte på mer, men va konkret allt blir när man ska skriva ner det. Det är ju så, man tänker att man inte gör någonting, men ändå gör man faktiskt saker hela tiden! Och just nu tror jag att det jag gör mest är plugga, pärla och äta. Finns inte tid för så mycket annat! eller ork. Men jag va faktiskt i gymmet igår, första gången på flera månader. Jag som va så duktig ett tag. vad hände? Fast jag står fast vid min åsikt om att gym är inte en rolig träningsform, Men, kanske ska jag försöka ta upp det ordentligt igen. man, JAG, behöver motion. Och tills vidare så kanske gymmet får stå för den motionen jag behöver? Vi får väl se!


 Tankar på att ändra om lite i min lilla lgh, för jäkligt att inte ha råd. Ja vill göra allt nu nu NU!! Otålig som vanligt, Otålig är nog mitt andra namn! :P


 Ska inte trötta ut er med mina röriga tankar ikväll. Kan inte sätta ord på det heller, så kanske är det främsta anledningen till att jag inte delar med mig av det? Vem vet?! Avslutar med lite bilder ist. Alltid ngt. hihi


      

Snodda blommor lever länge va? Tänk att en blomma kan kännas så magisk.


....tears in heaven....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards