Direktlänk till inlägg 29 april 2011

29 April 2011 när jag blir stor...

Av Ida - 29 april 2011 17:37

Grattis vännen på födelsedagen, du aldrig fick uppleva.

Saknad


 När jag blir stor vill jag vara med och förändra, jag vill göra skillnad i det som jag tycker är "fel". Jag vill vara en pusselbit i något större, jag vill hjälpa och känna att det jag gör faktiskt spelar roll - gör skillnad. För många, för någon, här och nu, i långa loppet. Jag vill bara känna att jag Gör skillnad, att jag Kan förändra och vara med i utvecklingen av livet, världen, framtiden. När jag blir stor ska jag spela roll!


  

 
 
Ingen bild

Soffan

29 april 2011 18:03

Du GÖR skillnad! Kram

 
Helén

Helén

29 april 2011 18:09

Tänker på dig också idag! Kramar

http://www.fasterester.blogg.se

 
Hanna

Hanna

14 maj 2011 09:59

Jättefint skrivet! Och ledsen för den du saknar. :( Många kramar.
En sak som jag dock inte kan låta bli att tänka på, förlåt mig, är att om du vill göra skillnad - varför vänta tills du blir stor? Är du inte stor nog för att göra det du vill redan?
Sorry för påhoppet, men det är synd när man tänker "jag vill, men jag gör det sen" och eftersom jag är väldigt bra på att göra så blir jag lite ledsen när jag ser andra göra samma misstag som jag.
Annars får du ha en väldigt bra dag!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Ida

14 maj 2011 23:34

Nog är det så, att jag är stor nu. Men inte tillräckligt stark, inte tillräckligt klar med mig själv ännu, då är det svårt att hälpa andra, göra skillnad...
Tack för tanken iaf!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards