Alla inlägg den 21 april 2011

Av Ida - 21 april 2011 15:03

 Tänk va tiden går, för ett par år sedan sprang vi runt hemma och lekte, busade, skrek och slogs i sann syskon-kärleks-anda, NU, helt plötsligt har de växt upp. Ola bor i Stockholm med söta tjejen, har redan flera års jobberfarenheter och kommit in på högskolan till hösten. Ellen har precis fixat sin utbildning och har fast tjänst där hon faktiskt jobbat i hela fyra år nu. Och Erika, LILLA damen tar studenten nu i sommar! Va hände? När blev ni så stora?? Helt galet! Men det är ju ändå ett faktum, för mig kommer ni alltid att vara mina SMÅsyskon ;) hihi.

 Jag tror ändå att jag är världens absolut stoltaste storasyster <3


 Kände bara att jag behövde tillägna ett litet inlägg till mina underbara syskon, ibland är jag alldeles för dålig på att visa hur mkt de betyder.

Jag älskar Er!

Ovido - Quiz & Flashcards