Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ida - 10 april 2011 11:28

 Vill vara kreativ ju, men vart finns fantasin?? Hmm. Får leta reda på den, och får söka efter den yttersta inspirationen oxå. Tänk att man vill så mycket ändå. Heja heja! :D Ska bara komma till skott oxå!

 Just nu håller jag på att tvätta, konstaterade att när tvättkorgen är så full att den börjar liksom spotta ut tvätten på badrumsgolvet, kanske är det så man bör inse att nu är det dags att tvätta!? Och kläderna i garderoben börjar sina, om man inte kan gå och köpa nya kläder varje dag, då är det nog på tiden att ta tag i tvättandet! :P Tråkigt, men nödvändigt. Dessutom går det ju faktiskt ganska snabbt och smidigt när man väl kommer i gång! Skulle velat ha maskin inne i lägenheten, men snacka om att elpriset skulle höjas - drastiskt! Snållänning som man är så funkar det bra med en tvättstuga att gå ut till :P


 Nu sitter jag och letar lite recept oxå, är sugen på att baka. Inte så mycket på att äta, utan mest på att kladda och garnera och göra fint. Måste bero på åldern, förrt har ja aldrig varit glad i tårtor och kakor, ja fika överhuvudtaget. Men nu tycker jag att det är himla mysigt! Gå på fik har ja ökat min status på med nästan 100% senaste året! Trevligt!! Givetvis brukar ja ha välldigt mysigt sällskap med mig så, det gör ju en hel del oxå :) Det mesta kanske till och med!!


 Borde ta tag i att rensa i min sk pysselgarderob, allt ligger huller om buller och jag hittar ingenting där, vet inte ens helt och hållet vad jag har där. Hur blev jag så slarvig? Eller kanske den lite mer korrekta frågan är; Varför blev jag aldrig mer ordentlig??? :P Måste missat den biten helt och hållet, slarvmaja!!


 Inspirations tips, fantasi, sömn och lösning på kattpiss-lukt är mkt VÄLKOMMET!!


Jag är tacksam för de jah har i mitt liv, jag är en mycket Rik människa!

Ovido - Quiz & Flashcards