Direktlänk till inlägg 15 september 2010

15 September 2010 . väder och vind

Av Ida - 15 september 2010 14:05

 Idag skiner solen mellan störtskurarna. Sicket väder vi har!! :P


 Jag har planer må ni tro, som alltid, visioner som aldrig blir mer än just visioner. Mja, ja ska klura vidare på det och se om jag kan sätta någon av dem till verket! Annars rullar dagarna på, mkt plugg, mkt pärlande, och så lite lekande med den nya datan då. Den är så söt så söt, fortfarande inget namn på den, men jag har inte "känt in" den riktigt ännu heller, men det kommer :)


 Syster Yster har inflyttningsfest till helgen, vet ej hur ja ska göra, vill gå men finns ju som alltid hinder. Lite kul är att hon kommit på ett tema, det är tema FÄRG som gäller, vad det nu innebär. Har som plan att ta mig dit en liten stund iaf, sen får vi se hur länge det blir. Om inte annat vore de himla kul att se vad ellen och alla hennes vänner tänker när de tänker FÄRG! hihi. Ja, vi får se. :)


 Pluggandet går... framåt. alltid ngt. Stressande som satan är det, vilket egentligen är riktigt dumt, för jag behöver inte vara jätte stressad över det. Eller jo, lite, lite över biologin och fördjupningsarbetet i psykologin - vad skriver man om i psykologin som man kan begränsa? Ja vet ju hur många saker som helst att skriva om, men det tar ju aldrig slut. Måste va ngt som går att begränsa lite, annars blir de ju helt gaaaaalet! well well, täönker lite till!!


Undra när snön kommer?? :P

 
 
Camilla

Camilla

24 september 2010 11:45

Tack för att du delar med dig av dina kloka ord och erfarenheter. Kramar till dej :)

http://doden.blogg.se

Ida

24 september 2010 11:47

Kan de hjälpa så gör ja de gärna :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards