Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Ida - 2 oktober 2010 15:58

 Fasen va tiden rullar på, igår hade ja besök av fina Linda och lilla Nellie, och jisses så hon växer. På onsdag fyller hon ett år, redan??!! Helt galet! Hon är så fin det lilla barnet! Så oerhört fin. Och gissa om det gick undan när hon skulle krypa efter katterna! hehe. Hon målade sin första teckning och jag såg henne ta 4-5 steg på alldeles egen hand. Snart springer hon, då blir det svårt för föräldrarna harr hinna med:P De får anställa mig son Nanny ;) hihi


 Närmaste barn jag har kommit är som sagt mina katter, men de är tametusan som två små barn. Jag undrar hur det kan finnas så mkt ondska och smärta i världen, när det finns så underbara varelser som barn och djur. Människan än ett konstigt fenomen. Kommer vi någonsin förstå oss på oss själva? Jag försöker traggla i mig informationen som står i biologiboken. Men där finner jag inga svar på hur människan verkligen fungerar. Mycket märkligt, psykologiboken hade inga klara svar på det heller. Vart ska jag leta?


 Hur som haver har ja för mkt i skallen för att kunna formulera mig mer idag. Over and out som vi sä..

"Det är du och jag mot världen, så va det då så är det nu...."  

Ovido - Quiz & Flashcards