Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

6 Februari 2011 - så mycket jag vill!

Av Ida - 6 februari 2011 16:57

JAG VILL SÅ MYCKET! JAG SKA SÅ MYCKET!

men det va fasen va allt ska ta tid

tålamod är inte min starka sida!


Det bor en saknad inuti,
som endast Du kan släppa fri.
Nu ska ja bara finna dig om det ska bli,
du och jag och så ett vi..
(I brist på annat;flumpoesi)

  

 
 
Ingen bild

hanna

6 februari 2011 18:29

traskar bredvid dej, håller i din hand

 
Britta

Britta

6 februari 2011 18:59

Hej Ida!
Jag hittade till din blogg, såg ditt meddelande nu (nästan ett år sent). Hoppas att allt är bra!

Kram Britta

http://bno.blogg.se

 
Marie

Marie

7 februari 2011 11:38

Du är så BRA på att sätta ord på känslor Ida.
Jag förstår inte heller varför allt ska ta sån tid - när allt man vill är att bara få leva!
Men vi är nog på god väg ändå.
Närmre än vi tror?

Kärlek.

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards