Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

21 Februari 2011 -virrvarr (eller vad heter det?)

Av Ida - 21 februari 2011 13:48

 Sitter och tittar på www.hm.se och funderar på; Vad är Ida egentligen? Hela mitt liv har jag i stort sett varit ett litet mjukis-troll, varit mycket fotboll och inte så mycket festande och Party-pingla över mig, därmed har det ju blivit ganska mycket träningskläder all over, och är fortfarande, även om jag numera faktiskt ibland klär på mig ett par jeans. Försöker hitta mig själv någonstans mitt i mellan, men gud så svårt det är. Tittar hellre på bäbis/barn kläderna, vill skämma bort Nellie och den lilla nya bäbisen när den kommer. Men det går ju inte! Önskar att jag hade egna att skämma bort, bara längtar tills min dag är kommen! Vill köpa allt jag ser, det finns så mkt som jag liksom bara vill äga!! hihi. helt galet!!


 Dessutom funderar jag mycket på vad man ska köpa i födelsedags present till folk, undrar varför man ska behöva fylla år egentligen, är det verkligen ett måste? Jag har begärt att få min födelsedag struken i snart tio år, inte för att jag inte vill bli äldre, det bryr jag min inte om (känner mig inte äldre än 3 år ibland iaf;) ), men därför att jag inte förstår uppståndelsen som ska bli vid varje födelsedag! Mycket märkligt det där.


 En annan sak som snurrar (japp, jag har ett helt virrvarr i skallen), är ju det här med Vad ska man bli när man blir stor? Borde man inte ha insett det snart? Inte konstigt att man velade innan man började gymnasiet, vad skulle man välja? Vad ville man göra? Finns ju så mkt att välja på! Och nu, så här många år efter, så vet jag fortfarande inte helt ut. Även om jag kanske är hyfsat inriktad på något område, men alla områden är ju oxå så stora, inriktningar, val, blabla. Tänk så smidigt det hade varit om man fötts med ett facit på hur man "ska" leva just sitt liv? Men å andra sidan FASEN VA TRÅKIGT!!! Nej, ja tror ja får fundera vidare, testa mig fram. Det är väl det man lär sig av antar jag!?


 Tänk, snart är det vår, sen kommer sommaren! Va härligt! Jag tycker inte om att behöva pälsa på mig tusen lager med kläder varje gång jag ska gå ut, och ÄNDÅ frysa! Nog för att jag tycker att vintern kan vara mysig, men den här sibiriska kylan vet jag inte om jag fortfarande vill stå ut med?! Det har ju varit kallt så länge nu!! *gnällspik*


 By the way; Johan Glans va underbar i onsdags, har ni möjlighet så måste ni gå och lyssna/glo på honom någon gång! 13 poäng av 10 möjliga, tack syster för att du övertalade mig, ett härligt brejk i vardagen!! LIKE!!


"I´m moving on, and nothing can stop me now"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards