Alla inlägg den 6 december 2009

Av Ida - 6 december 2009 22:03

Syster Ellen 20 år


     

        

Ja, gårdagen va festlig. Dessvärre är ju inte bildernas kvalite lika festlig, men jag är ingen mästerfotograf i stövlar (höhö), även om ja önskar att ja vore det. Men självklart beror det på att jag inte har några stövlar, och inte min brist på fotokunskaper! På första bilden har vi iallafall födelsedagsbarnet i egen hög person, hon har precis blivit gratulerad med den mest (o)sköna jag-må-hon-leva-tolkning som gästerna kunde frambringa. Som ni ser är hon alldels rörd. Det lilla barnet, lillasyster kommer alltid att vara lillasyster. Tänk, det va inte länge sedan vi fajtades om julkorvarna på min tallrik när hon va 2 år. 20 är bara en siffra Ellen, du kommer ändå alltid vara liten :)

 Hon hade 2 extremt välklädda och allmänt snygga vakter. Det va gästlista och stämplar och hela shitten som gällde. Seriöst nog hade de även hängt upp ett rött glitter som man fick gå förbi - såvida man stod på gästlistan och/eller hade en stämpel. Men framåt kvällen tog även vakterna glaset till, och som Nicke så fint sa "jag går direkt från jobbet till festen" och därmed behövde han inte sina sexiga solglasögon utan ja snottade dem en liten stund. Sorgligt nog blev jag varken lika snygg eller spännande, MEN, jag gjorde så gott jag kunde med fulla människor. Försökte ta mitt ansvar som "låtsas-securitas-brud", men inte fasen fick jag mycket respons för det, så jag återgick till min cider och spännande samtal. Vid ett tillfälle befann jag mig även dansandes uppe å en stol. Som tur är finns inga bilder på detta, och jag kommer därmed hävda - utifall att ngn konfonrterar mig - att jag endast stod på stolen i syfte att hålla koll på det lite dåligt använda dansgolvet! Så det så :P


 Tackar syster och alla hennes vänner som gjorde kvällen så trevlig. Imån fyller hon 20 på riktigt. Its a big day coming! Och mitt budord till henne blir; "För safe sex - fuck less". Sen är det bara de med minne och närvaro som vet varför det blev just detta!! :) Puss och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards