Alla inlägg den 10 december 2009

Av Ida - 10 december 2009 16:43

 Ikväll ska vi gå på Nobellmiddag mina vänner, är det någon som kommit på va de ska ha på sig? Har ni fått veta era bordsplaceringar? Ja ska ha prins carl-filip som bordsherre, det är inte varje dag man får det. Men sen, är han verkligen så kul att sitta breve? När Middagen är uppäten och allt tjat drar igång, vill man inte sitta breve någon som kan underhålla en då? Ska se om jag kan få byta plats med någon. Kanske finns plats breve någon pompig pingvin-snubbe med lite för mkt alkohol i kroppen? Späääännande. Vad står på menyn?

 Eller något :P


 Idag är jag trött, mer än vanligt. Hu, det är inte lätt att vara trött. Syster Erika blev nog väldigt besviken på mig när jag inte orkade med att träffas idag, men jag hoppas att hon förstår att jag inte planerat att backa ur. Ville ju träffa henne! Men när jag varit hos terapeuten så va ja helt utpumpad, ibland tar det mer på krafterna än man själv kan ana. konstigt det där, med hur psyket och kroppen bara dör ut ibland. Matthet kanske det kallas? Anyhow, det blir till att lägga sig tidigt ikväll, räkna med ett besök av Mr. Blund och sova mig full med nya krafter inför en morgondag.

 Inga jätte planer för kvällen, blir en tur till apoteket och sedan kanske willys. Skåpen här hemma börjar eka, behöer fyllas på lite. Men det är tråkigt att handla mat tycker jag. Mat ska ändå bara ätas, så då ser man inte röken av den sen. BORING! :P Men äta bör man annars dör man säger de ju, lika bra att lyda.


 Börjar tagga inför IDOL-finalen imån. Vem Hejar vi på? Tror att Calle har en liten extra poäng hos mig, men Erik är för jäkla bra med. Tycker båda kan vinna, eller vad säger ni? Spännande blir man, tur man lyckats odla naglar så man har ngt att tugga på när nervositeten blir för stor ;) Heja heja heja!!


Fick komplimangen (???) i helgen, att "din hud är som babyskinn, det är som att klappa en säl ungefär"... Nya raggningsrepliken? Mycket ska man höra innan öronen trillar av :D

Ovido - Quiz & Flashcards