Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

25 Oktober 2010

Av Ida - 25 oktober 2010 19:14

 Ibland gör man saker som inte är så genomtänkta, viket inte alltid är så smart. Då kan man verkligen fråga sig själv, Whats your problem girl?! Ibland lägger man massa med tankeverksamhet bakom varje beslut, varje sak man åtar sig att göra. Varje liten stig man bestämmer sig för att svänga av på. Men då kan det oxå bli sådär fel, överanalyserat, disikerat in i minsta detalj. Är det därför vi svenskar har uppfunnit "lagom"? Ett lagom som jag faktiskt inte vet riktigt vad det står för. Ett lagom som jag inte vet om jag tycker om eller inte. Balans låter bättre, eller är det bara jag?


 Men jag vet inte, idag har jag inte tänkt utan mest gjort. Rusat runt i ilande fart överallt i ren förfannelse över att någon av mina så söta katter valt att kissa på mitt bolltäcke. Så när ändå det va tvunget att fixas så blev det en jäkla rensning vill ja lova, och ett och annat mindre vackert ord svävade så lätt ur min mun. Men nu är täcket rent, madrassen lika så, förhoppningsvis hann inte kattpisslukten sätta sig så att de går tillbaka dit igen, då blir ja galen. Bolltäcket är faktiskt heligt! :P


 Nu ska ja däcka framför tvn, och så va det inte mer med det.


Ett nytt litet liv är på väg, och jag håller alla tummar.

 
 
Ingen bild

jenny

26 oktober 2010 08:13

Även jag har startat min morgon med att stiga i en liten "pöl av katt". Blir galen!! men städat blir det ju iallafall!! Ses snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards