Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Ida - 11 maj 2010 14:02

 Nu har jag glott i tidningen i en hel vecka efter när solen kommer, och varje gång har jag sett en STOR SOL på tisdagen, på idag, men VART är solen?? Ja tycker inte att det räknas att den råkade visa sig någon timme i morse! Jag vill ha mer!!! Har iaf bestämt mig för att trotsa vädret lite idag, men fick ju ta på en lite tjockare tröja ändå, det va ju kallt ute oxå. Dålig stil tycker jag! Undra vart man ska ringa och klaga??

 Va en runda på gymmet i morse iallafall, och där va det varmt vill ja lova. Rent av kvavt. Fast det va inte mkt folk och det va gytt tyckte jag! MINDRE FOLK ÅT GYMMEN, eller ngt. hah!


 Funderar en del på sommaren, hur ska den se ut? Vad ska ja göra? Vad kan jag göra? Har liksom inte lyckats planera ihop någonting! Det ska ja tametusan ta tag i. Brukar va rätt noga med att ha kontroll o koll över saker, men kan väl erkänna att planerna inför närmaste månaderna är väääääldigt diffusa. Det får ja ta tag i, skärpning Ida!! Japp. kanske börja reda i det redan idag. Imåpn hinner jag inte för då ska jag träffa underbaraste vännen Linda och lilla Nellie! Jag tycker att det är helt fantastiskt med vänner! Jag har några som verkligen ligger mig varmt om hjärtat. TACK för att ni finns!!!


 Idag ska jag träffa farbror doktorn oxå, tycker att halv 4 är en knasig tid, ja vill ha mina möten på förmiddagen så att jag har de gjort sen. Men eftersom att han hade bokat in mig på torsdag först (hallå eller? de är ju en röd dag! Fler än ja som inte har koll på läget:P) så fick jag ju ta den tiden han hade sen... Det ska nog gå bra, men ändå är ja nervös. varför är man (eller bara jag?) alltid nervös när jag ska träffa läkare, eller ja, gå på möten överhuvudtaget faktiskt. Jag vet ju att ingenting "farligt" kan hända.. Men ändå.. Ja, lika bra att få det gjort så blir det bus ikvälL!!


Nu hittade visst solen fram igen! STANNA NU SOLEN!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards