Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Ida - 11 mars 2011 21:16

 Sol, jag har värmts av solen idag! i och för sig så attackerades vi av någon form av snöblandat regnsnöslask, men dagen började med solsken och klarblå himel iaf! Och det va helt klart vårsol, den värmde! Härligt! Stod på busshållplatsen och NJÖT! det känns som att det är väldigt länge sedan jag stått på en busshållplats utan att hålla på att förfrysa! Mer sådana dagar önskas! Nu eller med detsamma! :)


 Har varit en lång dag och jag räknar med ordentligt med återhåmtande sömn i natt! Om inte katterna tänker riva hela inredningen! De har löst mysteriet med hur man kommer upp på hyllorna på väggen - där det mesta är väldigt kross-vänligt! Sedan igår har vi haft ett par brottningsmatcher (?) och sura miner här - tamesusan så tjurig både katter och jag kan bli! Vi fräser och har oss alla tre! Men hoppas att de vill sova när jag vill sova sen, så det blir lite husefrid! :D


 Konstaterar; ABBA är ett av världshistoriens musikunder! Glodde på mamma mia i går och ikväll har de abba-tema på lets dance som jag har på någonstans i perferin! Det är sån feelgood som landar i maggropen när man lyssnar på det!


 Igår va jag på teater, syster Erika hade uppspel med skol-teatern, hon är helt otroligt duktig och jag är så gräsligt blödig så ja höll ju på att bryta ut i tårar av stolthet redan INNAN vi ens gick in i salen! Helt galet! Hon agerar verkligen proffessionellt (lite många dubbla bokstäver där va?), och, ilska är hon en jäkel på att visa. De va duktiga alla tre skådisarna och jag rycktes verkligen med! KANON!


 Jag har verkligen världens absolut bästa småsyskon! Och det känns ju helt overkligt hur stora de har blivit. DE VÄXER! BLIR ÄLDRE! BLIR VUXNA!! (fast, för mig kommer de alltid att vara barn ;) hihi) Jag är Älst, och jag är Minst! Det är många år sedan de växte förbi mig, undra vad det är för gener jag fått? Halva gener? :) Mormors gener kanske?


Jag tror på förändring

på att ett frö kan gro

 på de mest otippade ställen

jag tror på framtiden

Jag Tror På Livet!

Ovido - Quiz & Flashcards