Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

10 Juli 2009

Av Ida - 10 juli 2009 15:01

 Sitter ihopkrupen på min trästol och skriver, har precis kommit hem från psyk, har varit på samtal med dbt-terapeuten,Å. Det va ganska tungt, knasigt eftersom att vi inte ens börjat "jobba" ännu. Jaja, ja skyller det på tröttheten och den eventuella förkyllningen (som nog mera är någon slags allergi i näsan och ögonen som aldrig vill släppa, vad fan är jag allergisk mot?).


 Nu är det såhär va, att mammas sambo fyller år på söndag och jag är pank. Yey! Har funderat hit och dit på hur jag ska lösa detta, har haft en del ideer på saker jag kunde göra, men jag tror inte att han skulle "förstå" att det är gjort med omtanke. Vet inte riktigt om han tänker som jag, att det är tanken som räknar? Iaf så slutade det med en så tråkig sak som en bränd skiva! yey - olagliga Ida! Men iaf, brände en skiva med massa blandad sommar/kult musik. Har gjort ett fodral och ska strax sätta mig på golvet med papper, sax, lim osv och försöka få ihop ett grattis-kort som passar La italiano. Fan ja hatar fördelsedagar, man får sån prestationsångest bara ju! Jaja, nu får de va som det är. Han får ta det för vad det är....


 Tack för att ni ger mig mening!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards