Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

28 Juli 2009 - Boring lista!

Av Ida - 28 juli 2009 12:44

Yep, ja är tråkig och jag är "fjortis" eller vad man nu kallar det, men må så vara, här kommer en lista jag hittade på nätet iaf. Mest för att jag är rastlös!!



Nämn något som gjorde dig glad igår: Vackra sms från underbar människor
Vad gjorde du kl 08 imorse: Försökte tvinga mig upp ur sängen utan resultat

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tuggade på gurka

Det sista du sa högt: "hmm, ja va fasen gjorde jag igår?"

Det senaste någon sa till dig: "Va rädd om dig så ses vi sen"

Vad har du druckit idag: MINERALVATTEN, det är verkligen min last!

Vad var det senaste du åt: Gurka

Vad var det senaste du köpte: Mineralvatten, Gurka, Nektarioner och lite pyssel stuffs

Vad är det för färg på din ytterdörr: Dörren till min lgh är nog brun/beage/trä-tråkig, dörren nere i entreen är glas inramat i rött.

Vad är det för väder hos dig nu: Lite sol, lite moln

Godaste glassmaken: Mjukglass, finns visserligen i smaker, men tror pressbyrons "naturella" är godast!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte om jag tror på kärlek alls?

Sover du tungt: Vore väl synd att säga.....?

Drömmer du mardrömmar: Oftast.

Trivs du med ditt jobb: Vilket jobb?

Favoritklädsel: Mjukis och förstort!

Favoritlåt just nu: Gah, ingen aning, det finns massor!

Vad ser du om du tittar till höger: 5 garderober

Vad gör dig glad just nu: Att jag ska bort till M strax

Vad ska du göra härnäst: Cykla bort till boendet, M.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Ganska låg, inte död. huvudet upp och fötterna ner, ungefär.

Favoritgodis: Svårt, alltid varit choklad men har blrjat tröttna på det. Får återkomma när jag funnit ngt nytt...

Kläder just nu: Jenas och stor svart adidas mjukiströja

Sommarplaner: Överlvea

Hur många kuddar sover du med: Har två, men brukar oftast bara knöla ihop o ligga på en.

Spelar du något instrument: För allas trevnad låter jag bli

Morgon eller nattmänniska: Egentligen inget av det, men framför allt inte morgonmänniska - jag är vaken men inte pigg.

Är du kittlig: Det händer

Snarkar du: Ibland

Stjärntecken: Oxe!

Äckligaste insekten: De flesta

Längtar du mest efter just nu: En framtid som kan bli min verklighet


Har du inget att skriva om kan du ju kopiera och svara på samma frågor. Ma lär sig alltid ngt nytt om varandra!! Sorry for beeing so boring!!

You maybe like me anyway!? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards