Alla inlägg den 21 november 2009

Av Ida - 21 november 2009 10:28

 Lördag och solen tittar fram lite till och från, om en halvtimme ska det bli promenad för fröken Ida, jag ska ner till stan med Mysan och lämna tillbaka tröjor jag köpte igår. Men gamla vana trogen så provade jag inte i affären, och när ja kom hem och fick på dem så fick ja lite smått panik, man kan köpa mer eller mindre generösa kläder. Men de här tröjorna/klänningarna va jäkla inte generösa för fem öre, Jag har lovehandels så att jag skulle kunna sälja. Så tillbaka med dem ska jag gå, det finns andra kläder som inte avslöjar mina "komplex" så tydligt. Men jag ska ju gå på Syster Ysters 20 års kalas den 5 December, hade varit så kul om jag hittat några fina kläder tills dess. Hon fyller trots allt 20, och även om kanske inte hon eller någon annan bryr sig om vad jag tar på mig, så skulle jag själv vilja se någorlunda anständig ut. Kanske klä mig i något annat än mjukisar och stora kläder?! Har ju två veckor på mig att leta nu så det ska nog gå bra! =) Ska bli trevligt med födelsedagsfest, även om jag oroar mig fölr hur jag ska hantera antalet folk, men jag gör det för att jag VILL, för att min syster bjöd mig och jag förmodar därför att hon oxå VILL att jag kommer. Jag får göra det på mitt vis, ha som mål att komma dit, sen får jag ta det som det kommer därifrån. Stanna så länge jag orkar. Det viktigaste är att visa Ellen att jag VILL, för att hon är den hon är, för att jag älskar henne.


 Sitter för övrigt och lyssnar på KENTs nya skiva, ju mer man lyssnar desto bättre blir den tycker jag. Och ändå har jag inte lyssnat på mkt på den ännu.. Fortsätter ja lyssna , och fortsätter den att bli bättre för varje gång ja lyssnar på den så kommer den ju snart vara världens bästa skiva ;) KENT har ju en förmåga att få ihop texter utöver det vanliga.


 Va faen, solen försvann, och himlen som va nästan helt blå nyssens är numera grå. SKit oxå. Bara det inte kommer regn. Dessutom slog det mig att mina fina vantar ligger hemma hos Mia. Satan. Well well, toegvantar får det bli, gör väl inget om fingrarna förfryser?? :P Ett finger mer eller mindre?? ELLER INTE!!!


 Att man kan sakna något man aldrig hade så mkt, det förbluffar mig!

Ovido - Quiz & Flashcards