Direktlänk till inlägg 19 december 2009

19 December 2009

Av Ida - 19 december 2009 16:52

 Humöret pendlar, därav det dåliga uppdaterandet här. Julen närmar sig med stormsteg och akk min vånda och ångest över den riktigt sliter i mig. Tror dock att jag inskaffat de mesta julklapparna nu. Alla är inte riktigt inslagna, men får väl göra det i dagarna. Har noll motivation och ingen känsla för det alls. Men men, det SKA göras, eller hur?

 Blä, julen är så hemsk!!


Nah, de va de enda jag orkade få ur mig i dag. Håller på att tvätta så får väl fokusera på det!


Adjöken Adjö

 
 
Marie

Marie

20 december 2009 22:00

Kan säga att i år förstår jag dig fullständigt i dina anti-julkänslor... Jag känner mig inte heller vidare sugen på julfirande, men vi kan ju dessvärre inte stoppa det hela... :P It´s a big, mean machine ungefär... :/ Huuu!
Hoppas ändå att du får en riktigt mysig jul trots allt. Håller tummarna för att snön ska ligga kvar och gnistra vackert ett tag till.

Och, du är underbar och så värdefull min vän!
Kramar om

http://frokenm.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards