Direktlänk till inlägg 30 december 2009

30 December 2009

Av Ida - 30 december 2009 10:38

 Evanescence spelas i bakfrunden av mina tankar, ekonomiska uträkningar, msn-samtal, planeringar i min nya fina almernacka som jag fick av syster i julklapp och konstant pimplande av sodastreem-vatten. Tur man är "kvinna" så man kan göra många saker samtidigt! :D Det är mycket man ska göra, eller gör utan att man kanske behöver det, ibland. Klockan 16.00 ska jag tvätta och klockan 20.00 ska Mia och jag vinna 3 miljoner på Bingo Lotto. Så klart jag måste räkna och planera lite på framtiden, 3 miljoner kommer ju underlätta vardagen lite! :P Har iaf lovat mig själv att när jag vinner 3 miljoner så ska jag följa Ellens förslag och slinga håret, hon pratade om att ja kanske borde ha lite ljusa, röda och svarta slingor. Antar att hon tyckte att mitt hår behöver lite liv - och hon är absolut inte ute och cyklar :P Så DET ska jag unna mig :P


 Det känns skönt att det är ett helt år kvar till nästa jul, dock har jag fortfarande en massa paket inne i sovrummet som jag inte delat ut ännu, av den enkla anledningen att jag inte träffat personerna som ska få dem. Men det kommer, snart är alla paketen överlämnade. Just nu är jag dock ute efter en relativt stor låda, Nellies tavlor (som jag trots att jag lagt ner en hel del tid och energi på givetvis inte är nöjd med) behöver slås in. De ligger fortfarande på golvet där jag satt när jag gjorde klart de sista, har ingen annan bra plats att lägga dem på. SÅ nu gäller det att ragga upp en låda, för jag hoppas verkligen att jag kommer träffa Linda och Nellie snart, dels för att jag vill ge dem alla (det blev en del) paket, men framförallt för att jag saknar dem, BÅDA TVÅ! Mina fina sötnosar.

Nellies tavlor.


 Hoppas att jag kan träffa mina vänner snart, ge dem mina små (det är ju tanken som räknas, kom ihåg det!!) julklappar och umgås med dem. Det är en sak jag måste bli bättre på nästa år, att umgås!


 Jag ser på statistiken att det är några få själar som orkar komma hit och läsa mina rader, tack för det. Verkligen jätte tack för att ni låter mig tråka ut er ett par minuter lite då och då! haha. Hur har erat 2009 varit? Vad tror ni om 2010?   

 
 
Ingen bild

Ellen

30 december 2009 14:01

Alltså, din fantasi!
Helt underbart gulliga. Hon kommer verkligen gilla dom.
Love you, greatest sister in the world

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards