Direktlänk till inlägg 24 april 2010

24 April 2010 - Light up my life!

Av Ida - 24 april 2010 10:32

 Då va det dags, Ljuspartyt som jag i flera år pratat om att jag ska ha, Idag blir det av. Ibland är de fasen långt från tanke till handling, det är jag nog ett praktexempel på. höhö. Men jag är taggad till tänderna, ska bli super najs. Även om ja oxå är nervös, så mkt folk, och jag har bjudit in dem. Men Mia får ju stå för underhållningen! ;) Och i veckan bakade vi kringlor som ska bjudas på idag! Mumma och mysmys! :)


    Igår gjorde jag en "akut-utryckning" till Kalmar, lämnade min lägenhet redan vid 07.00 på morgonen. Det blev en lång men härlig dag! Linda och Nellie för hela slanten. Dom är underbara! Och Nellie väcker min längtan efter barn mer och mer och mer. Jag har hört att drömmar kan slå in, och jag väntar på att mina ska göra det!! :)

Klockren bild den här, vilken tuffing :D


 Har varit jätte dålig på att träna och promenera senaste veckorna, men det ska bli skärpning på det nu igen, nu är ju solen på väg tillbaka igen så kanske ska man kunna locka ut sig själv på promenader då? Tog en snabbis till Hemköp härromdagen iaf, ibland kan man finna det enkla och vackra i naturen. Ja vet inte varför, men dessa bilderna får mig att le. Så underbara på något vis.


       

Nu ska här fixas och donas

och ikväll kanske jag ska ut

rocka röven av mig själv? ;)

 
 
Ingen bild

Jenny

26 april 2010 10:14

Vilket sött foto på Nellie, vilken tuffing! Hoppas ljusförsäljingen gick bra, kan jag ha en kringla tillgodo?? Ser ju såååå goda ut!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards