Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

27 Maj 2010 - "jag har en plan..."

Av Ida - 27 maj 2010 19:19

 Hade skrivit ett långt inlägg, men raderade allt. Det kändes inte relevant. Behöver inte skriva om stegen jag tar, dem är till för att ses - med egna ögon. Och det som inte går att ses, kampen jag för inom mig själv, är ännu inte redo att visas, i så fall hade ni sett den.


Fokuserar på de som betyder något

Familj och vänner

Träning och motion

Naturen

Drömmar


Stressar upp mig lite inför hösten, Fröken Kröken har kommit in på komvux och det blir omställningar vill jag lova. Är i full fart med att försöka vänja mig vid tanken, ska lägga upp en helt individuell studieplan. Jag tror att det kan bli riktigt bra! Det finns ändå en liten plan, om än en liten.


Målet är framtiden och jag är påväg.

 
 
Ingen bild

hanna

28 maj 2010 19:42

Fasen vad bra du är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards