Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

1 Juli 2010 - Svart på vitt, lite galet!

Av Ida - 1 juli 2010 15:14

 Här händer det grejer!


Det har varit många dagar som rullat förbi nu, utan att jag har uppdaterat här. Varför? Jag vet inte riktigt. Har väl inte varit tillräckligt motiverad? Jag vet faktiskt inte. När jag startade den här bloggen hade jag nog ändå ambitionen att ändå skriva aktivt här? Ja det tror jag allt. Men får väl se det som en för tidig semester då, som jag nu ska försöka komma tillbaka ifrån! Idag fick jag ett brev på posten som verkligen SLET mig ur alla ens drömmar och tankar på semester

HELT GALET!! Nu händer det! Jag visste redan om att jag har kommit in, jag har till och med haft möte med psykologiläraren. Men ser ni, Svart på Vitt! Så här långt har jag varit tidigare, men sen har det varit stopp. Denna gången blir det förhoppningsvis inte stopp. Denna gången är jag helt inställd på att genomföra detta! I dagsläget gör dessa två kurserna varken till elle från för mig, men för att överhuvudtaget få läsa vidare behöver ja läsa upp mina IGn från gymnasiet, jag börjar med dessa två. Man måste börja någonstans. Och jag tror jag tar och börjar här. Det är så skrämmande. Spännande, men Skrämmande! Men jag har förutsättningarna på min sida tror jag. Nu gäller det bara att ha disiplin och koncentration nog så att ja kan sätta mig och plugga. Tanken är att ja ska läsa allt hemifrån. Detta kan bli bra, jag tror att detta kan bli bra!


I övrigt jobbar ja stenhårt på brännan, Im getting there! Även om ja är på tok för rastlös för att ligga och pressa timme in och timme ut. Men jag gör så gott jag kan och ja, ibland driver mitt behov av aktivering folk till vansinne. Men jag blir brun iaf! hihi. Och det som tidigare varit så tydligt, liksom smälter in lite. Och jag försöker acceptera. men nog är det konstigt att acceptans ska vara så svårt?! Men allt är väl svårt i början?


Stod fresten i mitt horoskåp att fredagen kunde innehålla romantik, men att jag skulle passa mig, för de va stor risk att det ledde till problem. Kanske tur att jag inte har några planer på att gå ut imån då?? Eller kanske BORDE jag gå ut? ;)

Yey, ja vill vara lite galen. Leva lite Galet på ett Bra sätt! WIE!

 
 
Ingen bild

hanna

1 juli 2010 19:47

du är så bra!!!!! =)

 
Ingen bild

fia

1 juli 2010 23:03

fan ida va stolt.
mina ögon tåras för ja bli så glad när ja läser ,de kan vända , lite iaf , de finns hopp.

GRATTIS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards