Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

23 Juli 2010 - oj då, vad hände??

Av Ida - 23 juli 2010 11:18

 Har inte så mkt att skriva egentligen. Är jätte trött, natten va lång. Och jag hade jobbiga tankar, men fasen så konstruktiv jag blev. Ångesten ledde till en helt ny frisyr. Inte för att de är säkert jämnt eller speciellt snyggt. Men det va konstruktivt ist för destruktivt. Det va en förändring och fy fasen va mkt hår ja hade överallt sen. Hela golvet va fullt! Började dagen med att dammsuga idag. Behövdes vill jag lova! Det KÄNNS jätte skönt att slippa allt jävla BARR på skallen, sen ser det ju tyvärr inte lika bra ut. Spännande att duscha, det va något som saknades. Nu ska ja försökta våååårda mitt hår.. :P De är så mjukt nu när de är nykippt :P I like. Men måste nog ha lite hjälp av någon som kan fixa till så det inte är alldeles hackigt o så.. Det ordnar sig. Galen? ja! Men inte destruktiv!

Den första skörden......  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards