Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

25 Juli 2010 - pride festival?

Av Ida - 25 juli 2010 14:31

Just nu; PETER LEMARC - BRA DAGAR


 Regn, woho, äntligen har den svenska sommaren infunnit sig på riktigt, är det inte detta vi längtat på hela året? Sommaren? Semestern? Eller hur va det nu? Älskade Ola, hade ni det bra i Tunisien? På tisdag ses vi och jag har precis kommit på (hjärncellerna är inte snabba - skyller på vädret? eller åldern?) att i morgon är starten på Pride veckan, så kanske får vi vara med och se, vara med och uppleva detta. Det man sett på tv, ja tycker det ser ut som glädje? Spännande iaf! Hoppas på fint väder! Ola, ta med er lite sol hem från Tunisien :)


 Jag söker efter kreativiteten, eller, jag vet att den finns där inom mig. Men jag vet inte vad jag ska göra med den, jag vet inte vad som kan göras som kan vara till användning för något/någon sen. Jag skulle verkligen behöva samla ihop lite BRA kreativitet och göra en hejdundrades super personlig och skitfin välkomst-skylt till Linda, hon har önskat sig det när hon fyller år. Och jag har funderat, planerat, letat material, ideer osv i över 2 månader nu. Om en vecka fyller hon och jag har prestationsångest så det skriker om det, Hon kommer uppskatta vad jag än åstadkommer, det tvivlar jag inte speciellt mkt på, men jag vill ju göra ngt alldeles alldeles speciellt. Skylten som jag hittills lyckats göra säger ingenting, den är... ja vet inte.. Ingenting! Jag behöver bättre material, mer inspiration. Give me!!!! fantasitorka.... tröttsamt... Ja vill göra ngt som får henne att förstå att jag lagt ner hela min själ i det, jag vill att hon ska förstå hur värdefull hon alltid varit/alltid är för mig. Fast, hoppas att hon förstår det. Kan bli lite knepigt att förmedla det med en skylt, en VÄKLOMMEN skylt som hon ska ha  utanför dörren... Får ta ett djupt andetag, sänka prestationsnivån och tänka om.. kanske...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards