Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

26 Juli 2010 - resfeber och 3*brudarna Karlman:D

Av Ida - 26 juli 2010 21:01

    I morgon bär det av mot den Stora Storstaden Stockholm. Det blir nog trevligt, men som den vanliga lilla nörd ja är så har ja givetvis redan börjat oroa mig, det är väl någon form av resfeber. Hualigen. Syster Erika va förbi här en stund innan, och frågan är väl egentligen kanske; Hur ska mamma och Italiano stå ut med oss i baksätet? Iofs, ja hoppas på att sova större delen av resan upp! Så Erika; Tyst med dig ;) (yes, för både Erika och jag är ju SÅÅÅÅ bra på att vara tysta. det är liksom våran grej - inte!) Kudde ska med, som bilsemester när man va liten. Vi kan väl tävla om vem som snarkar högst? Bara vi i baksätet, framsätet vinner över oss med råge om de skulle va me, Men De Ska Hålla Ögonen På Vägen! Thats it! Crazy bitches in the back seat ;) Men visst ser ni vem som är vem och att det skiljer 8 år på oss? :D


 Idag fick jag reda på 18 års dags planen, fest med tre gånger brudarna Karlman.

Måste ju va ett vinnande koncept. Tur att de är flera månader tills dess, för här ska fan laddas för ordentlig fest! Men mellan systern får vi ha lite extra koll på, vi vill inte ha ngn repris av förra årets Karl-oskar firande ;) Men framåt December, då jäkla!!!

Jag har de bästa syskon man han ha

Jag är världens absolut stoltaste storasyster

 
 
Ingen bild

Erika

26 juli 2010 22:54

ja men ida, min 18års dag ska jag fira med mina vänner också. Menade att vi typ tar helgen efter bara du jag och ellen eller ngt :) eller att vi går ut efter tolv på fredagen :) jag fyller ju på en lördag! men jag vill ni hänger med ut på min födelsedag också, för då är det ett jävla röj i gemla först och sen krooogen! haha

fan vad vi ska ha det mysigt imorn, love love love you

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards