Direktlänk till inlägg 20 december 2010

20 December 2010 - God Morgon Världen

Av Ida - 20 december 2010 09:30

 Solen skiner över de vita landskapet, ibland kan även vyn utanför ett sjukhusfönster vara vackert. Som att det kallar på mig, lockar mig att gå ut, och jag ska gå ut, alldeles strax. God Morgon Världen! Det kommer små lätta flingor som sakta dalar ner mot marken, det här är början på en bra dag!

 Efter lunch ska jag ta bussen ut till fröken Marie i Alvesta, det blir trevligt! :D Va ett tag sen vi sågs nu igen, det va ännu längre sen ja va hos henne. Har ju inte varit där sen Prinsessbrölloppet i somras! Skärpning Ida!! Det blir mys iaf, härligt!


 I år har julen verkligen bara dykt upp från ingenstans, jag har verkligen inte hunnit med. Helt galet! Hur gick det till? Iaf har ja fått en del julklappar fixade, men det blir inte mkt av det i år. Det tryter på alla håll och kanter, fantasi, tid, ekonomi, ork. Men det är väl tanken som räknas ändå?! Som det verkar ska jag åka och hälsa på mamma, där la familia är samlad på julafton. Har dock konstaterat att bussarna hem därifrån går extremt dåligt.. Svårt att planera då... Dumt. Well well, ja får lösa detta på något sätt.


Jag saknar mina ord...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards