Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Ida - 4 augusti 2009 16:49

 Yey va ja är bra på att uppdatera här, antar att det beror på att det inte händer å mkt spännande i mitt liv just nu. Jag är kroniskt trött och allmänt seg. Men man har väl sådana perioder ibland antar jag. Även solen har sina fläckar heter det ju! hihi. Det är väl bara till att acceptera.


 I fredags fyllde fina vännen L 25 år, och det stör mig ngt så förbannat att jag inte hade råd att åka till henne och fira henne. Försökte (ännu en gång) få mamma att låna ut deras bil men Icke, i hennes o hennes mans ögon är jag stämplad "psykfall" och kan därmed inte köra bil längre. Det som gör mig så ledsen är inte att jag inte får låna bilden - det är deras och de bestämmer givetvis över den! utan att de aldrig kan säga rakt ut varför, de kommer med dåliga bortförklaringar som äter sig in i själen på mig. Nej, ja hade inte blivit glad om de sa att anledningen är för att de inte litar på mitt psyke eller så, men ärlighet är fasen så mkt bättre än bortförklaringar och lögner - ja, jag är nog bitter. blä! Men jag ska tametusan försöka komma iväg till L snart ändå. På ngt sätt ska ja fixa det! Thats it!


 Till helgen är det Karl-Oskar dagarna i stan, festligheter hela helgen med artister, karuseller och diväsre annan unerhållning. Fast ja vet ej om ja ska ner någonting, är ju inte direkt någon party-pingla och att tränas med massa människor är inget som lockar, men vem vet. kanske drar jag mig neråt en liten stund iaf. Vi får la se.


 Mitt nya beroende (förutom det stående; gurka!); nektariner! Ni må tro att ja käkar nektariner. Kan rapportera att magen inte mår speciellt bra utav det. Lite oroligt blir det allt. heheh, det får det vara värt!


 Well well, kvällen ska spederas borta på boendet, kanske blir det film, eller bara spel och umgås? Ja vet inte säkert, men film tycker ja låter rätt lagom. De får ju tänka på att ja är gammal och trött ;)

Ovido - Quiz & Flashcards