Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Ida - 14 januari 2010 13:25

 Noterat senaste tiden att mkt av den reklamen som skickas till min mail består av ATT, HUR och VARFÖR jag ska gå ner si och så många kilo i vikt inför bikinisässongen. WHAT liksom, hur många tror ens att jag kommer visa mig ute i bikini? Äger inte ens någon. Anyway, många av mailen består oxå av Hur jag ökar sexlusten och massa sådant, senaste nu är att jag ska köpa något ägglossningstest eller va de va för att veta mer säkert när jag kan bli gravid. Det roliga är bara att rubriken lät något i stil med "öka chanserna att bli gravid i vår". Okeeeej? Är det bara det som krävs så ska jag köpa massa ägglossningstest!! moahaha! :D


Irriterad på VEAB, när DE ska ha pengar så ska det tametusan gå undan, men när de ska betala tillbaka så går det jäkla inte lika fort. jag väntar och väntar och väntar.... värdelöst! Helt klart dagens MINUS!

Ovido - Quiz & Flashcards