Alla inlägg under januari 2010

Av Ida - 3 januari 2010 13:31

    Nytt år, 2010, det känns ju så konstigt att skriva, och jag som skriver så mycket. Hur ska jag bara få ihop det? Antar att man vänjer sig ganska fort, men ändå. Alltid måste man ju klaga på något :P Nyårsdagen började med att skrapa Mias bilruta då vi skulle ut och åka bil, men rutan va så vacker att det va tametusan synd att skrapa den. Och även om min mobil har ganska bra kamera så gör inte bilden verkligheten rättvis. Tänk så mycket vackert det finns runtomkring oss hela tiden, som rimfrost på en bilruta, är man bara lite lite uppmärksam så finns det ju överallt. Kanske ska 2010 bli året då jag lär mig att uppmärksamma det vackra mer?


 Mycket mer har jag inte att skriva idag, ett nytt år har anlänt och det ska väl bli spännande att se vad det har att erbjuda! Önskar er alla ett gott 2010!

Ovido - Quiz & Flashcards