Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Ida - 1 oktober 2009 10:29

  

 I förrgår fick boendestödet L för sig att vi skulle göra lite göra lite höst pyssel, vi har dock inga  backra lönn här i närheten, men jag ska nog ut på vift strax och då ska ja leta upp lite, lömnn löv är så varcka, röds orange och gula, I LOVE!! Så det ska försöka blockas lite och göra ngt fint med, något att dekortera med. Hästen är verkligen här nu, det är så underbart. kölden börjar lite bita mig i kinderna, och jag ser fram emot att snart få ta fram vinterjackan, halsduk och vantarna, ska försöka mig på att sticka en mössa oxhå, har gjort ett flertal försök men det vill inte lyckas helt enkelt.


 Negativt med hösten är att man måste börja tänka på julklappar, årets julklapp kan ju inte bli hemmagjorda vantar, igen. Det har ja ju gett bort två dagar i rad nu.. Hmm. ja ska fundera ut ngt. Förslag på personliga julklappar?? Ja funderar vidare, en del uppslag har jag att utgå från. Usch, ja hatar julen. egentligen, ska gå i ide!


 Sutter nu och sörplar i mig te, om 5 minuter ska jag bege mig bort till psyk, vilket känns spännande idag då de hade stormöte om MIG igår och jag bara måste veta vad som sades, hur de resonerar och vad de kom fram till.. Nyfiken, ja, men de är ju faktiskt mitt liv det handlar om!!!


Kyss du finns i mina tankar, lille pojke!

Ovido - Quiz & Flashcards