Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Ida - 10 oktober 2009 16:40

 Det har minst sagt varit fulla dagar denna veckan, och kulmen nåddes väll efter gårdagens beslut att inte gå in i DBT terapin just nu, kanske senare, men inte just nu. Vi va överrens om det så det blev inga diskussioner eller så. jag är välkommen att börja när jag än känner mig redo. Bra deal, men allt velande och fram och tillbaka har verklgen tagit på krafterna. Men nu är detta beslutet avklarat, och ni som lider av extrem beslutsångest kanske kan förstå att det inte varit en lätt tid de senaste. Men nu är det till att ta nya tag och hej och hå!


 Och jag har ÄNTLIGEN skaffat mig en ny mobil *korsa i taket*, det blev en sådan som jag tänkt mig men en vit. Ja, den är faktiskt vit, vit och lite lila. Ja den är lite orginell och jag kommer ju smiutsa ner den med detsamma, Ida och vitt funkar ju inte sp bra ihop.. tur man kan torka av den :) Så idag har jag, regnet till trots, tagit mig en (för mig!! - latast i stan) ganska lång promenad på ca 1½ timme. Blev ju inte så mkt kort som jag hade velat, vill ju inte börja med att få fukt skador på mobilen, men några stackars bilder blev det iaf :)

     Löven är så vackra nu

  Stiiiiina, kommer du ihåg. Det va här Zelda högg mig i häcken. Idag va de kallt och ruggit!

   Visst ser det ödsligt tomt ut, i somras va här fullt med folk, allsång i lineparken.


     Kanske talar mitt ansiktsuttryck bättre än mina ord? Vad som finns inuti mig just nu?


Ikväll är det iaf fotboll, Heja Sverige! Men först; en kopp te, vika ren tvätt och sen jäkla smäller det !!

Sen dog motivationen att skriva mer. Ni får nöja er med denna skiten idag!  

Ovido - Quiz & Flashcards