Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Ida - 27 oktober 2009 11:18

 Utanför fönstret faller de gula löven ner från träden, det är så vackert att se hur de singlar sig ner. Likt guld konfektyr som sedan färgar marken. Det är tråkigt att det är regningt och ruskigt, det hade varit mkt vackrare om det varit solsken. Men, det är väl som de säger, man får vara glad för det lilla, och det är jag! Naturen är vacker.


 Idag har jag varit effektiv, pga dåligt med sömn i natt och en mkt rastlös kropp va jag uyppe tidigt, men bakade 4 plåtar med grova kringlor. Sedan förberedde jag dagens mat och dammsög golvet, VÄLBEHÖVLIGT vill jag lova. Jag har gjort mig i ordning och är påklädd och allting. Ich har ändå hunnit sitta här en timme ungefär, okej, att sitta gär är väl inte speciellt effektivt. Eller jo, kanske, ja sitter och ska skicka in bilder till framkallning, så jag gör ju något vettigt iaf! I eftermiddag har jag "möte"  klockan 16.00 sen börjar Favorit Mia jobba klockan 17.00, då ska vi hitta på något. Kanske, eller ja, förmodligen, blir det till att tova. Det är så spännande med Ull, man kan göra så mycket. På tal om det så har jag påbörjat ett nytt projekt med ull hos teraeuten, ska bli spännande att se hur det blir!! Och, när ja ändå har massa material och sådant i huvudet så slog det mig nu, ja ska kolla lite på nätet om jag kan beställa garn billigt någonstans, någon som har något förslag??


 Jaha, det va det hela jag hade att rapportera, förstår varför inte antalet läsare på min blogg är speciellt många! :P Men så är det ju så att jag mest skriver för att ha ngt att göra.. Mest för min egen skull. Yeye - egoIda!!

Ovido - Quiz & Flashcards