Alla inlägg den 4 september 2009

Av Ida - 4 september 2009 19:47

 I spelaren ligger en Hellström skiva, och jag nynnar med i texterna "jag var bara inte gjord för dessa dar, för dessa dar är inte gjorda för mig..." och visst är det ingen pepp-upp låt alls. men ja tycker ändå om hellström och just dena låten finns med på skivan, därför får den spelas. Annars är de rätt bra håll i gång i flera av hans låtar!! Efter MYCKET övervägande har ja beslutat för att följa med syster och compani ner på stan ikväll. Tar en buss ner, hur ja kommer hem blir en senare fråga. Går inga bussar, så jävla dåligt! Men ja har ju ben att gå med!! :D Kvällarna börjar bli lite kyligare nu och det är sårt med kläder, vad man ska ha på sig. Men jag har iaf fått på mig lite trasor. Intalar mig själv att jag inte bryr mig så mkt om hur jag ser ut. Ändå står jagf framför spegeln och ser bara fel. Ändå målar jag ögonen för att försöka dölja den kävande tröttheten. Men visst är vi alla lite så till mans, eller?


 Har en sån där känsla i kroppen, en kom-och-mys-med-mig-känsla. Men ja vet ju att det inte är på riktigt, den lurar mig bara. För när jag väl kommer så nära ngn så backar jag. Det är inget för mig. Men man kan väl "drömma" lite.. hihi.


 Sista piffen inför kvällen, vad är det? Måste va att gå på toa. Helt klart. Jag har druckit både kaffe och en energidryck idag, koffeinet sätter igång kroppen vill ja lova. och så blir det breezer på stan. Kommer få kissa hela natten ju!! Hualigen. Har lärt mig sen ja va liten att kissa innan ja åker hemifrån. Vi får väl se hur länge det hjälper!!:P


 Rock´n´roll folks!

Ovido - Quiz & Flashcards