Alla inlägg den 13 september 2009

Av Ida - 13 september 2009 20:25

 För att ha någonstans att börja klaga så måste ja säga att jag inte alls gillar bloggens nya design, den syns inte för er som läser, men för mig som skriver så är den helt annorlunda. Jag gillar den inte alls. Så ett STORT FETT MINUS för den!

 Idag har jag många minus att dela ut, för ja är på ett förbannat dåligt humör. Idag funkar ingenting för mig. Allt bara jävlas, lägeneten behöver städas, jag behöver ordna en del saker och inte en enda tanke, ja menar verkligen det, inte en enda tanke är något annat än TOTAL KATATROF!


 I helgen har det blivit en del festande, I stort har det varit trevligt, förutom vissa små händelser som ja klarat mig utan. Men ja, nu är den över och vad kommande vecka har att erbjuda återstår att se. Har den ganska bra upp planerad, men så är det ju en del saker som man inte kan planera och förutse.


Jag ifrågasätter mig själv idag, igen. Så går och glo på tv ist. här blir inga barn gjorda.

Ovido - Quiz & Flashcards