Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Ida - 13 februari 2010 20:48

 OS har dragit igång och det började ju inte så kul med rodel-olyckan. Hemskt! I alla fall har jag idag varit stationerad i soffan framför herrarnas backhoppning, jag rycks ju med i tävlingen trots att jag faktiskt inte fattar hur de räknar poängen och trots att vi faktiskt inte haft en svensk representant sen OS i Lillehammer 1994. Vart håller de svenska backhopparna hus? Illa illa!

 Klockan 21.00 drar hockeyn igång för de svenska damerna, och här sitter jag och funderar på om jag ska se det eller inte. Ögonen orkar knappt vara öppna. Hualigen.


 Dagarna går i snöns tecken, även jag som tycker om snö, kyla och vinter börjar undra nu om det aldrig tar slut, är himlen full med snö i år? Är det någon slags kompensation för alla de dåliga vintrar vi haft de senaste åren? Det är NÄSTAN så att även jag längtar lite efter våren nu, slippa alla lager med kläder och framförallt all tvätt som det blir.  :P


 Saknaden gör så ont!

Ovido - Quiz & Flashcards