Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Ida - 8 mars 2010 15:42

 Häääääärligt, precis nyduschad och insmord med mumsig lotion efter ett pass i gymmet. Ida vann, latmasken fick sig en smocka - haha! Det va trevligt att träna med Ansi-pansi, det får göras om. Men usch vad ja är dålig på det där med träning, skulle typ behöva ngn som står breve med piska och puschar på mig. Men men, det är ju iaf ett framsteg att komma iväg till gymmet, man måste ju börja någonstans! :) Och idag är det måndag och därmed ny vecka! Och jag började med att lägga ribban för dagens inteligenskvot. Hade tvätt på förmiddagen och tänkte vara duktig och tvätta jackan oxå, in med jackan i tvättmaskinen och sen in i torkskåpet. Mycket bra tyckte jag. När jag skulle hämta tvätten precis innan jag skulle iväg mot gymmet, så va jackan fortfarande dygnsur - yes, smartas Ida hade glömt trycka igång torkskåpet. IQ Badboll. Så efter lite panikartat sökande efter något att klä på mig fick det bli vårjackan när ja skulle till gymmet. Men vad gjorde det? vädret tillät det och solen värmer riktigt skönt faktiskt! Loverly!


 Lyssnar på Pink - Family portrait, minnen som skaver. Trots att låten väcker känslor och tankara och minnen kan jag inte låta bli att lyssna på den. Jag tycker att den är SÅÅÅÅÅ bra!


 Men nu får Pink tystna här, datorn får vila för jag ska traska iväg. Ut i solen, ja vad kan man säga annat än HÄÄÄRLIGT!! (Jenny; jag njuter av solen, det du:P )

Ovido - Quiz & Flashcards