Direktlänk till inlägg 20 september 2009

20 September 2009 - fotbolls abstinens

Av Ida - 20 september 2009 18:41

 Dagarna är vackra nu, solen skiner och himlen är blå. Det är inte för varmt och inte för kallt, och man känner i luften att sart byter löven färg, snart är hösten här. Jag tycker om hösten, blir helt salig av alla vackra färger. Och jag som har hittat en super najs jacka på vero moda, kanske lite mer varmare jacka, men super fräsig, i orange och brun, rutig. men 700 kr, antar att de är va man får ge för en jacka, men får nog hålla mig med min gamla jacka ett år till, Det är ju trots allt inget fel på den :P


 Nästa månad ska jag försöka mig på att byta mobil, lutar ju åt en sony ericson av något slag. Har haft det nu de senaste åren, och trivs rätt bra med de. Men jag är ju ingen expert på mobiler precis, så vet ju inte riktigt vad jag ska ha. Men jag va och pratade med en mkt service-minded kille på TRE häromdagen och fick lite förslag. Kanske skulle ha en röd mobil? Tål att tänkas på. Tycker att de kunde göra en specialdesignad grön till mig. jag vill ha en grön telefon!


 Idag har det varit ett sånt där super-spela-fotbolls-väder, åh vad jag saknar fotbollen, tänk att det som i flera år va en så stor del av mitt liv egentligen inte har någon plats alls längre. Det är ju skandal, total katastrof! Minst sagt! Skulle gärna börja men igen, men det krävs väldigt mkt av mig isf. Skulle vilja spela lite mer för att de är kul, inte blodigt allvar, det är dock dåligt med sådana lag. Kanske skulle satsa på korp-fotboll, men de finns ju nästan inga damlag inom korpen. TRÅK! får starta upp ett eget lag, det är trors allt något som vi (jag o andra "gamla" fotbollstjejer) pratade om redan för 7-8 år sedan. Men, det är nog bara prat. Måste dock hitta någon träningsform som ja trivs med snart, jag blir ju alldeles förslappad.. Usch. Skärpning! Kanske ska återgå till gymmandet igen ändå? men det är verkligen inte min grej. suck. ja får fundera vidare.


 I morgon är det ny dag, ny vecka, nya krafter. Hej o hå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards