Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

28 Oktober 2009 - sömnlösa nätter och babymys

Av Ida - 28 oktober 2009 08:46

 Huh, efter en timmes sömn i natt sitter jag nu här och försöker hålla mig lite "allert" och på G med hjälp av vatten, RIX FM och en halvgalen Anders! Moahaaa. Huvudet spränger en del, men jag antar att det bara är ett tecken på att det faktiskt finns någonting bakom pannbenet ändå? Sen inte sagt att det är ngt av värde, men där finns något iaf :) Yey!

 PÅ schemat idag står besök på psyk kl 10.00, inte direkt upphetsande alls faktiskt. SKulle hellre krypa ner under täcket och sova ett par timmar, men så funkar det ju inte. Har man en tid att passa så har man! Eftermiddagen känns desto roligare, då kommer kompis Linda och lilla bäbisen (fortfarande namnlös - katastrof!! Namnförslag? mina duger inte!! :P ) hit. Åhh, så mysigt!! Jag har planerat att bjuda på lunch, fast hon skulle till sin pappa och hälsa på först, så risken finns att de blir bjudna på lunch där. Har inte fått svar av Linda ang det ännu, men är så fallet så får ja bjuda på fika! Mys ska det bli! Bäbismys!! LIKE!!


Fick sms från lilla syster yster Ellen igår, hon hade tydligen lite planer på att gå ut och festa lite och undrade om jag skulle med. Jag har lite svårt att bestämma mig hur jag ska göra, är ju inte jätte rik direkt, men det behöver ju iofs inte kosta så mkt. Fast de jäkla bussarna går ju inte hitåt på kvällar/nätterna, inte ens på helgerna. Så får ju cykla, ch det är ju så in i helvete kallt. Fast, å andra sidan, kan bli lite trevligt att gå ut. Ja vi får se, det är ju bara onsdag idag! Flera dagar kvar!!


Innan jag Gör mig i ordning och drar mig iväg ska jag bjuda på lite naturbilder, tagna en solig höstdag (alltså inde idag, när de är dimma och frost typ..), några här i Växjö, några på besök i Kalmar! Vill oxå passa på att tacka Desire för kommentaren om mina tidigare naturbilder :)

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards