Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

5 Februari 2010 - Made by tålamod

Av Ida - 5 februari 2010 09:52

 Det tog mig tid, energi och framförallt TÅLAMOD, men nu har jag klippt ut (bokstav för bokstav) och satt upp min första väggtext. Sådär nöjd med den, men tycker om budskapet i texten och att det inte finns någon som ordning i raderna är väl rätt så mkt typiskt mig i alla fall?! hihi.


Nu ska ja vidare, ville bara "skryta" lite! :P

Have a nice day!

 
 
Ingen bild

Sara

5 februari 2010 10:24

Snyggt var det nått sånt kanske man skulle ha, jag har varit inne på stora stående bokstäver ett tag =)

 
Ingen bild

Anders

6 februari 2010 14:26

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'mmmmm singing in the rain *nynnar*

 
Marie

Marie

6 februari 2010 22:44

Åh vad GRYMT!!! Riktigt snyggt. Sån vill jag också ha! ;)
Varifrån har du fått citatet? Det är verkligen något att leva efter iaf. :)
För övrigt är du UNDERBAR vännen!
Värme, kärlek, KRAM

http://frokenm.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jenny

8 februari 2010 09:41

Vad fint det blev! Och vilket bra motto i livet.
Angående ordningen på raderna tycker jag nog att det är "typiskt Ida" att det faktiskt finns en ordning i oordningen ;)
Kram vännen, och dansa på allt vad du orkar. Glöm inte gummistövlarna =)

 
Linda

Linda

8 februari 2010 19:40

när kommer du och fixar mina väggar?? tror det där skulle passa fint hos mig med;)
Du är underbar gumman!
Kramar

http://BMItjugotva.blogg.se

 
sunni

sunni

13 februari 2010 21:16

Så fint med texten på väggen!

http://sunnivas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards