Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

13 Mars 2010 - sol, dans och träning

Av Ida - 13 mars 2010 12:20

 Lördag, baksmälla? Nix, tonfisksallad och lets dance brukar inte ge det, eller? Ja de är klart, skulle ja ge mig på att försöka dansa som de gör så är det mkt möjligt, eller kanske snarare troligt att jag skulle känna någonting som kan likans med baksmälla idag. Men, jag har mer vett i skallen än så (skryter!) och låg fint i soffan under filten och tittade på dem ist! Men man blir sugen alltså, tycker det är skitcoolt. Och alla fina kläder de får ha på sig. Ibland är det nästan så att man skulle vilja lära sig dansa. Jag vill nog allt se Claudia mot Mattias i finalen, måste säga att jag inte förstår att Willie fått stanna kvar så länge, vad ser vi i svenska folket hos honom? Men ja, måste oxå erkänna att han blir lite lite bättre varje gång. Men han har slagit ut den som är mkt bättre än han, men jag ska inte gnälla - jag är för snål för att ens rösta :P Men Claudia och Mattias till final och Claudia som vinnare - det är mitt tips!! :D


 Idag har jag varit lite ordentlig, efter en mkt udda natt tog jag tag i lägenheten till slut, diskade, dammade och dammsög. Tycker att det får räcka för idag, man ser att det är en lägenhet nu iaf, och det får vara nog tillfälligt. Hit ska inte komma någon iaf! :D Nu sitter jag och funderar på om jag skulle ta mig ut i de underbara vädret, egentligen är det inte frågan OM jag ska göra det, för ja kan fasen inte sitta inne en sån här dag. Men sitter och velar lite om hurvida jag ska gå till gymmet eller ta en lång promenad? Kan ju göra båda, finns inget som hindrar. Men tänker att jag nog får ta mig till gymmet först. Sen får ja se vad jag orkar, ta en pormenad kan jag ju göra sen, kan ju gå ut för att ta en massa fina kort kanske? Jag behöver en kamera, min mobil är bra, men en kamera vore mkt mkt bättre :)


 Nähä, nu får ja ta o kicka igång mig själv, lyfta på fläsket och gå till gymmet, här blir inga barn gjorda, blir det väl förmodligen inte på gymmet heller. men ja, you get the piont!


"theres no sunshine when youre gone...."

 
 
Marie

Marie

14 mars 2010 01:37

Åh, tycker det är så roligt att du också drabbats av foto"bugen"! Vi borde ta oss en ordentlig fotodag någon gång ;) Du och jag och all grön, härlig mossa? Vad sägs ;D

Let´s Dance missade jag senast, men hörde Molly åkte ut.
Lite konstigt att Willy klarat sig så pass långt, men han är ju rätt rolig emellanåt och inte heeelt oduglig.
Fast håller med, Claudia och Mattias borde stå i final.
Blir spännande framöver :)

Längtar tills vi ses i veckan!!!
Massa bautakramar å kärlek

http://patchoulie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards