Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

22 Mars 2010 - bäbis snos

Av Ida - 22 mars 2010 18:52

 Finns det något mysigare än att snosa bäbis? Jag tror faktiskt inte det, det är iaf svårslaget! :D Jag har träffat Linda, Nellie och lite andra av deras släktingar denna helgen, idag va vi och lunchade, bara Linda, Nellie och jag. Mkt mysigt. Jag blir lugn trots allt stirr bland folk omkring mig när jag är med dem. ida likes1 Vi åt på thai-retaurandg som va okej, Nellie fick inte smaka på maten men däremot lärde ja henne, eller försökte lära henne, att dricka bubbelvatten. Och det är ju en sån där magisk smak, det är liksom kittlande men samtidigt spännande. Hon ville ha mer o mer, trot att allt rann ut igen. sötnos! Jag hade henne i knät och vi busade och busade. Barn väcker liv i en, så är det bara.


 I lördags va ja 'även på en liten visit hos fina Marie i hennes nya lya. Blev bjuden på mkt god mat och väldigt smarriga jordnötsmuffins, och jag måste säga att hon fått det väldigt fint i sin lilla lägenhet. OCH, i min polkagrisrandiga tröja passade jag jätte bra i Maries kök med sin röda tusch! Fin fint :D Tack Vännen! Snart igen! Då ska jäkla singstars användas, kanske lite dans oxå?? ;)


 Har även hunnit med en tur på gymmet idag, det är alltid skönt, iaf efteråt :P SÅ nu hade ja tänkt mysa ner mig i soffan framför dumburken som garanterat inte visar så mkt av intresse? och snaska på lite tonfisksallad. Låter väl som en bra avslutning på kvällen?


 Så får det bli, därmed basta!

 
 
Marie

Marie

29 mars 2010 00:37

Hihi, du kunde ju nästan flytta in i mitt kök; SÅ bra passade du in!!! ;) ;D Var så roligt att ha dig här, min alldeles egna ängla-Ida. Tack igen för söta blomman och magneten. Det värmde verkligen, blev så glad!
Vi får göra om det snart och Singstar och dans måste det bli nu när solen och våren kommer och sätter fart på oss och våra kroppar, you bet! ;P

Så underbart att du spenderar så mycket tid med Linda och lilla Nellie - håller helt med, barn värmer hjärtat och själen som inget annat kan. Tänk vad mysigt när vi har egna små knyten att älska och guida här i världen. Kommer bli fantastiska promenader runt Växjösjön då ;)

Tack också för att du ordnade Smultronlandet åt mig, ser fram emot ljuv smultrondoft här i källaren framöver. :)

Glöm aldrig att du är värdefull!
Tonvis med kärlek,
bara till dig

http://patchoulie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards