Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

27 Mars 2010 - Ljus Party!

Av Ida - 27 mars 2010 10:31

 Idag ska jag ut och resa, Ida ska till Kalmar - igen. Känns bra att jag börjar bli lite av en stammis där nu! :) Hihi. Denna gången tar jag Mia med mig och vi ska duka upp för ljusparty hemma hos Linda, det ska bli mycket trevligt! Mia är nämnlgen konsult genom PartyLite, funderar på att själv ha ett ljusparty snart, vore väl najs! Mja, får väl se om ja får ihop lite folk o någonstans att va, min lägenhet känns inte så aktuell..  Vi får la se...


 Tog mig en morgon promenad innan, världen är vacker ibland, men det va mer folk ute än vad jag trodde att det skulle vara. Och jag började promenaden med att halka på en lerig sten eller ngt, men jag tog emot med händerna så Ingen större skada skedd! Heja Heja! Fick lite bilder tagna iaf... lägger upp dem en annan dag.


 Funderar på om o isf var och när jag ska träffa den där pojken/killen/mannen som är han med stort H för mig? Jag tvivlar men försöker att slå bort de tvivlen, klart att jag oxå kommer finna allt det där vackra.  Men det tar tid, men jag vill inte ge det tid. Jag vill att framtiden och allt det jag kämpar så hårt för ska vara här nu, jag är otålig och frustrerad.


Och nu är ja stressad oxå, Mia ringde och färden går! Ha en bra dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards