Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Ida - 16 augusti 2010 14:51

 Jag sitter och kollar igenom andras bloggar, inser att jag inte har så mycket att komma med. Skulle vlja skriva om något som får folk att skratta, eller beröras, eller vad som helst. En reaktion. Men jag gör inte det. Jag tror inte att jag kan göra det, denna bloggen skriver jag endast för min egen skull (tror jag?), då kan väl inte fokus ligga på hur jag ska få andra att reagera?

 Följer en hel del bloggar som jag inte borde följa, just för att jag påverkas så lätt, så starkt, så fort. Men jag kan ändå inte låta bli, måste veta. Jag läser en el bloggar som jag borde läsa mer av oxå, men jag antar att det är lättare att fastna i det som man identifierar sig mest med? Eller inte identifierar, för det gör jag inte. Jag känner igen mycket av deras ord. Detä r svårare med de andra bloggarna, för de skriver om allt det vackra som jag knappt vågar drömma om. Jag tror jag behöver rensa lite här, formhantera skallen och börja inta ny fakta. Skulle även behövas nu lagom till jag ska börja med PLUGGANDE igen! Det är helt galet och jag förstår det knappt själv. Men nu är det dags, NU börjar det.


 Ida, vad gör du på dagarna?

 - JAG PLUGGAR!

 

Träffade syster Ellens katter häromdagen. Måste lägga upp lite bilder på dem. Underbara små kabrater! Matglada kabrater :)

   

      

Ovido - Quiz & Flashcards