Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Ida - 22 augusti 2010 19:30

 Ibland glömmer jag att andas lite grann, men hur ska man komma ihåg alla saker man ska göra, hela tiden, varje dag? Till och med sådana saker som man tänker bör gå helt på rutin - som att andas - är faktiskt helt möjligt att liksom glömma bort. Men Hey, ja kommer ju på det ganska snabbt igen - no worries.


 Helt oplanerat va ja IMPULSIV som fasen och följde med söstra min o hennes vänner ut i fredags. Det va okej, men ja va ganska trött när jag lullade hem i ösregn vid 04.00 tiden. Men ja va uppe efter tre timmars halvsovande igår. Och jag är överlycklig att jag aldrig kännt av den där berömda baksmällan. TACK!


 Helgen har varit okej, ganska seg, och jag är väldigt trött. Imån är det nya tag igen, ny vecka med människor som är tillbaka från sina semestrar och jag som förhoppningsvis får biologiboken på posten. Jag fattar inte ännu, jag ska plugga. OCH, jag ska klara det! thats it.


 Någon köpte ett armband av mig. Känns galet, ta betalt för något jag gjort? hu!

Ovido - Quiz & Flashcards