Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Ida - 24 augusti 2010 15:25

 Idag har Biologi B boken kommit. Så nu kan ja sätta igång med studierna på allvar. Visst, psykologiboken har jag haft i några veckor nu, kunde ha börja pkugga med det tidigare. Men jag har alltid massa undanflykter. Nu får jag skärpa mig, i morgon förmiddag ska jag tvätta, jag ska fasen sätta mig ner med böckerna mellan maskinerna. Kanske är lagom att hålla på i tre kvart, ta en paus o fixa med tvätten, sen plugga igen tills tvätten torkat. Kanske. Vi får se. ja måste hitta en fungerande strategi. Visst borde ja tänkt på det tidigare? men men, sån är jag, så är det och så blir det. Ordning på torpet med början kl 10.00 imån!


 Jag har inte mycket annat att berätta eller ens filosofera om idag, ja är trött. dessutom vill ja tillvaka till soffan, knyta armband har blivit som en drog, får nästan abstinens när ja inte gör det :P Knas eftersom att ja nte ens använder armband, kanske får ja börja? Min lilla hög växer iaf, jag får tiden att gå och jag har knutit så mkt så fingertopparna, eller ja, större delen av händerna, liksom domnar bort. TYPISKT! :P But it cant stop me :) önskar en fin dag till alla och går och knyter vidare......

  

Ovido - Quiz & Flashcards