Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

11 Augusti 2010 - inbrott, utbrott...

Av Ida - 11 augusti 2010 16:30

Nyvaken men laddad för en ny dag, även om dagen inte varit tipp topp så planerade jag redan igår att den skulle bli galet mkt bättre än gårdagen, och den har iaf inte blivit sämre :)


 Förövrigt tycker jag att vissa människor kan fara o flyga!!

 LÅT MIG VA! Valet är gjort, den tiden är förbi!

 Du om någon borde väl vara vuxen nog att inse det nu?!


I morgon åker jag med Ellen och hennes katter ut till mamma! Det ska bli trevligt!:) Min familj är guld! Försöker hitta tillbaka till de kontakter jag kanske aldrig riktigt haft. Och min kärlek varar förevigt!


Va inbrott på HEMKÖP bara några hundra meter hemifrån mig i måndags, otäckt!


är det för tidigt att börja fundera på julklappar?

ja menar

sommaren bara stack ju!

 
 
Ingen bild

Marie

11 augusti 2010 16:55

Du är ju bara för SÖT!!!
Och så är det så underbart att höra de positiva jävlar-anamma-tonerna i det du skriver. Du om någon förtjänar allt ljus och all lycka som finns!
Go get ´em Girl! ;)
Miljoner kramar och mycken kärlek.

 
ica

ica

11 augusti 2010 17:00

Ida! Vad liten o smal du blivit. Hur är det med dig? Hoppas allt är kalas.

http://ica82.blogspot.com

 
Ida

Ida

11 augusti 2010 21:12

Marie; söt eller galen, det är ju en tolkningsfråga :P Vi förtjänar alla den ljus och lycka som finns, så är det bara!!

http://idasvardag.bloggagratis.se

 
Ida

Ida

11 augusti 2010 21:15

Ica lilla, klipper man av sig fågelboet man gick o bar på så ser man lite anorlunda ut, annars är de okej här. Kämpar på i vanlig anda, mot betydligt ljusare tider :P hur har DU det?

http://idasvardag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 juli 2013 10:59

Livet är Grymt sa grisen.....

Av Ida - 15 juni 2013 12:42

Av Ida - 6 juni 2013 19:29

"kom och sätt dig här och visa nått så jag blir glad, sudda bort de sista spåren av en jobbig dag..." Med musik kan man förmedla mycket, och många gånger kommer jag på mig själv med att tänka tanken att - denns textraden är klockren, varför är...

Ord

Av Ida - 26 maj 2013 20:49

Trötta omtummlande dagar Under ytan Framtiden oviss Fragment från dåtiden Alla dessa känSlor Tar tid att finna Identiteten, mitt jag, mitt allt Drömmar att förverkliga EnergikrävAnde, enviShet Rivande rädsla med mål att övdrvinna! ...

Av Ida - 26 mars 2013 19:13

....ett livstecken, lite blandad kompott ur en vardag.

Ovido - Quiz & Flashcards