Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Ida - 6 juni 2009 22:37

 Lördag, och inte vilken lördag som helst, utan självaste nationaldagen. Fast jag vet inte, det enda som jag egentligen lagt fokus på idag va ju fotbollen, Sverige - Danmark. Och Sverige gjorde dessvärre ingen jätte insats utan Danmark vann, helt rättvist (deras målvakt är kanon), med 1-0, fast är ändå lite bitter att inte svenskarna lyckades få in ett litet mål, de hade trots allt en del bra chanser, och EN STRAFF!! Jaja, nu känns VM vääääääääääääääääääääääääldigt långt borta. Boring!


 Annars har jag inte gjort mkt idag, promenerade en liten runda med Nelson vovven, dessvärre är min kropp inte i bästa skick så det blev ingen jättepromenad, men jag hoppas på en lite längre imån!!


 Har dåligt samvete över all godis jag tryckt i mig, svårt att balansera det så det blir "lagom", så med svepskälet att det är ju lördag, nationaldag och fotboll på tv så tryckte jag i mig både godis och nötter. Man ycker ju att man borde känna när det är stopp liksom, men icke. Så nu är magen proppfull och jag mår aningens illa. SUCKS! Jaja, nya tag imån. Då får ja satsa på riktig mat ist för godis! hehe.


 Rösta ska man visst göra imån, fan, de e konstigt, känns jobbigt det där med att rösta. ta ställning, VÄLJA!! Framför ögonen på någon gå och ställa sig bakom en grön liten "hytt" och lägga en röst på något som faktiskt ska betyda något, som faktiskt är menat att påverka.

 Är det bara jag, eller är det väldigt ångestframkallande?


 Nähä, det blir inte bättre än såhär idag. Nu får natten sluka mig, det är en ny dag imån igen. Take care tappra läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards