Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Ida - 21 juni 2009 14:26

 Söndagar är till för att slappa på, är det inte så? Min kropp har inte fattat det alls utan är tok speedad idag, själen oxå för den delen. Kan bero lite på koffeinet jag fått i mig idag!!? Kaffe är äckligt, ändå dricker man det, undra vem som ens kom på kaffet - det är bara snusk!!!


 Till dagens PLUS lista (yes, ja är speedad och måste ha ngt att göra så tänker skriva en liten lita, eller ngt, kanske, får se vad det blir) hör;

- musik som talar till mig

- boendestödjare som orkar lyssna på mig

- isbitar som kan kyla ner mig

- papper, pennor, klister, saxar och annat som man kan pyssla med

- planering att proemenera med fina Nelson (skönheten på bilden:) )

- nya skor, YEY


Till dagens MINUS lista läggs;

- ångest helvetes jäkla skit som karvar i själen

- rastlöshets speedad knubbsäls känsla som skaver

- känslorna som inte går att sätta ord på men som ändå tär

- kaffesmak i munnen

- vågar, kcal, kg, mat, äta, destruktivititet och annan skit

- illamående som inte riktigt vill lägga sig (synd att man ej kan skylla på graviditet)

- min egen förjävliga bitterhet

- människors förutfattade meningar och snabba sätt att placera folk i "fack"

- att lägenheten inte städar och fönstrerna inte putsar sig av sig själva

- tragiska minnen och ärren i kroppen och själen

- att folk man är "beroende" av har semester ibland

- "baksmällan" som kommer efter att jag varit totalspeedad

- att livet gör så ont att leva att människor faktiskt självmant väljer att låta bli



Äsch, stopp där, nu blir ja för negativ. Dags att göra ngt positivt, eller städa. Städa behövs alltid, speciellt här. Jag bor i en svinstia. Nöff nöff och på återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards